lørdag den 12. juli 2014

Trope-nætter og hedebølge


"Er du der nu igen?? Jeg orker altså ikke lege... der er alt for varmt"


"Jeg er så tørstig, men magter ikke rejse mig - skulle jeg ikke lige kigge, om mor har været sød? Det er nu ret sikker på, hun har"


"Det er måske ikke særligt pænt, men mor stiller vand rundt omkring i lejligheden til mig - det bedste er nu vandkanden, for hun syntes, jeg er iihhh så nuttet, når jeg stikker forpoten ned i den og bagefter labber vand i mig"

Vidste du iøvrigt, at katte helst ikke drikker vand, der står lige ved siden af foderet?? Du tror, den gør... men prøv at sæt en skål vand et andet sted... du bliver overrasket over, hvor hurtigt det forsvinder.

Husk det nu!! Specielt i denne hede - sørg for god adgang til vand til alle dyrene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar